Over het boek
De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen. Enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze disruptieve tijden?
Een onsterfelijke onderneming weet hoe ze …
Met unieke persoonlijke getuigenissen van Christian Van Thillo (De Persgroep), Michel Moortgat (Duvel Moortgat), Jeroen Van Eeghen (Van Eeghen & Co) en Jef Colruyt (Colruyt). In dit boek biedt Fons Van Dyck een bewezen leidraad om te overleven op de lange termijn. Die toetst hij aan het succes én de mislukkingen uit meer dan 40 jaar Apple, van opgang over ondergang tot wederopstanding. De onsterfelijke onderneming is een uniek pleidooi voor de noodzaak van langetermijndenken, en rekent ongenadig af met gemeenplaatsen en mythes over succesvolle organisaties. Een overlevingskit met praktische tips en do’s-and-dont’s voor elke ondernemer in disruptieve tijden. EERSTE COMMENTAREN VAN LEZERS: ‘Wat een diepte, wat een detail: De onsterfelijke onderneming is Fons Van Dycks magnum opus.’ Peter Hinssen, oprichter nexxworks, auteur The Day After Tomorrow ‘De solide argumentatie van een expert, de heldere pen van een didacticus, de feeling voor een slim non-fictieboek van een begenadigd auteur. Wereldklasse.’ Marc Buelens, bestsellerauteur, professor emeritus Vlerick Business School |
Bestel het boek op een van deze sites:Aussi disponible en français: L'Entreprise ImmortelleAlso available in English: The Survival Paradox |